Tipa timida: cu acest tip de clienta trebuie sa fiti blanda, sa faceti conversatie dar nu prea mult deoarece firea sa timida nu ii va permite cooperarea acestora cu dvs. Nu-l fortati sa vorbeasca dar nici nu o izolati. Clienta care vb mult ascultati cu atentie si interes ceea ce va vorbeste, intrerupeti-o pentru ceva important doar, nu vorbiti mai mult decat acesta.
Tipa nervoasa iritabila si nemultumita, este mereu clienta grabita, greu de multumit si mereu nervoasa. Ea va fi mereu cea caruia ii place sa reclame si va pricinui cele mai multe neintelegeri, renuntati la ea!
Clienta curioasa cea care va va intreba mereu despre venituri, alte cliente incercati sa evitati cu diplomatie fara sa o suparati dar nu-i satisfaceti curiozitatea. \
Tipa adolescentia: Nu o subestimati de regula aceste tipuri de cliente vor furniza multe alte cliente daca ele vor fi multumite. De foarte multe ori pesoanele mai in varsta care fac parte din familia tinerelor le trimit prima data pe cele mai tinere pentru a vedea cum lucrati si asa va faceti mult mai multa clientela.
Un sfat bun! Nici o reclama comerciala nu este mai buna ca si reclama facuta de insusi clienta ta multumita!!!Asa ca lucrati frumos, corect si ordonat cu fiecare clienta in parte asa afacera voastra se va dezvolta frumos cu mari beneficii atata pe plan financiar cat si profesional!