Subscribe:

Avocata celebră a fraților Tate

 Avocata studiază acum cazurile pierdute la CEDO din România, în speranța că va reuși să îi scape de acuzații pe frații milionari. Ea se plânge că toate documentele sunt în română și trebuie să muncească la traducere. 

„Cât am fost la București am sunat la Ambasada Statelor Unite să văd dacă mă pot ajuta cu asta, dar nu au făcut decât să mă trimită la avocații din România și mi-au spus că trebuie să lucrez cu ei,” a declarat Tina Glandian, avocata fraților miliardari.Toate documentele sunt în limba română deci totul trebuie tradus și mă bazez pe echipa din România să interpreteze totul. Mă documentez despre cum funcționează procesele în România, citesc o parte dintre cazurile de acolo și chiar decizii ale curților europene,” a mai spus celebra avocată.