Subscribe:

Părinţii Alexandrei Măceşanu

Părinţii Alexandrei Măceşanu din Caracal au sperat până în ultimul moment că îşi vor găsi fiica de 15 ani în viaţă. Nu şi-au pierdut optimismul deşi toate informaţiile ultimelor zile conturau un pronostic tragic.
Întregul lor univers s-a năruit însă în momentul în care Gheorghe Dincă a recunoscut că a ucis-o cu sânge rece pe adolescentă după ce a surprins-o cu telefonul mobil în mână. După cum ştim cu toţii, fata, dând dovadă de un curaj admirabil, a sunat de trei ori la 112 şi a dat mai multe detalii despre locul unde era ţinută captivă.
La audieri, bărbatul a mai mărturisit o faptă infamă. A declarat că a curmat şi viaţa Luizei Melencu din Caracal, o tânăra care a dispărut de acasă la mijlocul lunii aprilie.
Mecanicul a spus că a violat-o timp de trei luni, apoi a omorât-o şi i-a aruncat cadavrul în râu.
Cazurile acestea, parcă desprinse din filme americane de groază, au revoltat o ţară întreagă, în mai multe oraşe având loc proteste împotriva instituţiilor statului, acuzate de “complicitate” la crimele odioase.Cerul și florile plâng, sufletul meu și inima mea au suspinat, au durut, și lacrimile mi-au curs atunci când am aflat că Alexandra s-a înălțat la cer alături de îngerii care au dus-o în Grădina Maicii Domnului…
Acum Alexandra e și ea un înger care va veghea și îi va ocroti pe cei dragi, în special pe tine, mamă cu sufletul sfâșiat de durere, revoltă și neputință!
Dar această neputință va fi înlocuită de alinarea sufletului dumneavoastră de bunul Dumnezeu în care trebuie sa credem și la care să ne rugăm neîncetat pentru ficele noastre pe care le vedem și le simțim doar în niște poze!
Scumpă mamă, ar spune Alexandra, eu de aici te voi veghea și te rog doar atât:
Să te rogi pentru mine şi pentru tine, să îți dea Dumnezeu putere să îmi faci tot ce este creștinesc și să te gândești că va veni o vreme când ne vom revedea.